søndag 28. november 2010

en liten oppdatering

( her er ett bilde av vinduet i stua med frost på! det er vinter ! )

Nå er det lenge siden jeg har lagt igjen ett spor etter meg, Og jeg har ikke tenkt til å komme med en unnskyldning! Fordi saken er bare det at jeg ikke har giddi. But anyways, Jeg har hatt en super fin uke. Et team fra DTS i skien har vært sammen med oss hele uka på fila, og det har vært kjempe herlig. 

i dag har jeg og søstra mi hatt julerengjøring her i leiligheten, og det har blitt kjempe ryddig og rent og pent og julestemninga er på topp! Har rett og slett vært kjempe flinke. Og nå sitter vi og ser på våres favoritt film Den fabelaktige Amelie, love it!
i morgen er det scenografi og kostyme tentamen, må si jeg gleder meg villt! 
sann, da fikk dere en liten oppdatering. Kommer sterkere tilbake når jeg har lyst ! 
god første adventsdag alle sammen !

1 kommentar:

Desirée Elise sa...

Så utrolig flinke vi har vært :D <3 hihi!
Lykke til på tentamen i morra snupp!

Bloggarkiv

Følgere