søndag 31. oktober 2010

Halloween helga.

 her er noen bilder fra lørdagen, hvor jeg var i bursdag til en venninne. Det skulle vel egentlig være hallowen party men. Så jeg hadde kjøpt en greit dyr blond parykk, og tenkte jeg kunne være barbie. Men klarte selvfølgelig å glemme igjen parykken hjemme, så jeg ble bare værendes victoria. så har egentlig ikke vært mye til halloween. Og bare sann btw, PRØV DEG Å TIGG GODIS HER A ! haha

ellers så har jeg jobba hele helga, så er utrolig sliten nå! samtidig som at jeg har rukket å vært i 3 bursdager! så føler jeg kan legge meg med god samvittighet! ha en fin natt folkens! 

5 kommentarer:

Anonym sa...

var sååå korselig! :D
haha se på linn på gruppebilde!! xD Linn no likey camera! xd

vicchick sa...

haaha ! nooo, blits !!

Desirée Elise sa...

hookfisted by captainhook :P haha

Anonym sa...

ho som var pirat på siste bilde var kul! :D

vicchick sa...

veit ! :-DD

Bloggarkiv

Følgere