søndag 17. oktober 2010

DET ER HØST !




 ler meg i hjel av joakim!!
denne uka har kjærsten min hatt høstferie! noe som jeg syns har vært knall! vi har vært sammen stort sett hele uken. og jeg har hatt det kjempe gøy! har spillt masse spill som alias, yatzy,den forsvunnede diamanten +++ .. Og vi har tatt alt for mange tullete bilder, lagd milkshake, vært på kino og sett fritt villt 3, og ikke minst sett på south park!  og vi har vært ute og gått tur og frøse masse ! .. og dum som jeg var så plasserte jeg scootern min hos joakim uten å kjøre den hjem, for ca en ukes tid siden.. og det betydde da at jeg måtte kjøre den hjem i dag tidlig! i 3,5 minus i en strekning av 3 kvarter !! woooaah!! så nå sitter jeg her hjemme og fryser, kjærsten min har dratt tilbake til telemark, og jeg venter på en søndagstur på Pizza ninii, like always!

btw, jeg øvelseskjørte i dag! 4 måneder siden sist, så du bør takke Gud for at du ikke var ute i veien akkurat da!

3 kommentarer:

Desirée Elise sa...

Thank you God that I'm still alive.. <3

Og dere er veldig søte!

Anonym sa...

one pies bilde var artig da!

Anonym sa...

crazy mennesker :P :D love em!

Bloggarkiv

Følgere