torsdag 23. september 2010

jeg trenger ett nytt kamera!

Nå har jeg sykt lyst på ett nytt kamera. Altså, jeg er egentlig kjempe fornøyd med det jeg allerede har. Jeg har en Canon IXUS 980 IS. Men brått så har det blitt en smule ødlagt. Jeg får ikke sotte det på noen andre funksjoner lenger, fordi det hjulet jeg må vri på har blitt for løst av en eller annen grunn :S HERLIG! og det ryker ut av blitsen hver gang jeg tar bilder, noe jeg syns er veldig pussig! så nå har jeg veldig lyst på ett speilrefleks kamera. Det er noe jeg har hatt lyst på lenge, men jeg har aldri kjøpt det.. så er det på tide å gi det er sjans kanskje ? :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

NIKON ER BEST

naturglede/Randi Lind sa...

Hei på deg! Ville bare ønske deg god høstferie. Ser du begynner å bli rød, altså rødruss. Flott farge:) Likte den nydelige kjolen din også, den blir fin til russetiden, bare det ikke regner da!!!! Klemsiklem:)

Bloggarkiv

Følgere